23 marca 2022
Zakres czynności PFR Portal związanych z obowiązkami ustawowymi wybiega dużo dalej niż ustalony obszar. Dzielimy się wiedzą na salach szkoleniowych i spotkaniach webinaryjnych. Mamy także doskonałą infolinię PPK, która wspiera naszych klientów poprzez maila, telefon, chat oraz messenger. Miniony rok był rekordowym pod względem zapytań na infolinię.
W ubiegłym tygodniu podsumowaliśmy wraz z PFR SA miniony rok. W spotkaniu uczestniczyli pracownicy contact center w Chełmie i Warszawie, ich przełożeni z PFR SA oraz przedstawiciele PFR Portal.
W ramach spotkania i zaplanowanej agendy, omówiliśmy również statystki z całego roku, innowacje i zmiany wprowadzone w obsłudze klienta, a także plany na przyszły rok.
Wśród najczęściej poszukiwanych tematów przez naszych klientów były:
Wśród PRACODAWCÓW:
1. procedura rezygnacji / uniknięcie obowiązku zawarcia umowy PPK,
2. warunki przystąpienia do PPK,
3. obowiązki względem pracownika,
4. kalkulacje,
5. terminy dla pracodawców.
Wśród PRACOWNIKÓW:
1. wypłata środków przed 60-tym rokiem życia,
2. logowanie do rachunku PPK,
3. ogólne informacje o PPK,
4. warunki przystąpienia do PPK.
Od kilku tygodni infolinia PPK wzbogaciła się o nowych pracowników, znających język ukraiński i obsługujących uczestników PPK z Ukrainy w ich ojczystym języku. Przeprowadziliśmy już pierwsze rozmowy, a już niebawem infolinia zostanie zmodyfikowana o możliwość automatycznego wyboru języka ukraińskiego jako języka wyboru.
Jesteśmy wdzięczni naszym pracownikom w „słuchawkach” i cieszymy się na kolejne lata współpracy wiedząc, że uczestnicy PPK wysoko oceniają wiedzę zdobywaną poprzez infolinię PPK.
Autorzy: Agnieszka Husejnow-Perczyńska, Wojciech Sirek