Strona główna / Aktualności / „Zostałeś? Zyskałeś! ...

„Zostałeś? Zyskałeś!” ─ ruszyła telewizyjna kampania PPK

Aktualności

„Zostałeś? Zyskałeś!” ─ ruszyła telewizyjna kampania PPK

25 marca 2021

„Zostałeś? Zyskałeś!” ─ ruszyła telewizyjna kampania PPK

Polski Fundusz Rozwoju i PFR Portal PPK we współpracy z Ministerstwem Finansów rozpoczęli kampanię promującą Pracownicze Plany Kapitałowe pod hasłem „Zostałeś? Zyskałeś!”. Kampania obejmująca telewizję, radio oraz reklamę w internecie rozpoczęła się 22 marca i potrwa do 30 kwietnia.

Głównym celem kampanii skierowanej do pracowników jest edukacja finansowa, wyjaśnienie celu powstania programu w związku z niekorzystną sytuacją demograficzną oraz prezentacja bardzo dobrych wyników funduszy PPK za 2020 rok. Przekazuje ona racjonalne argumenty, przemawiające za opłacalnością programu ─ przedstawia korzyści wynikające z pozostania w PPK i prezentuje rzeczywiste efekty oszczędzania osiągnięte przez… prawdziwych uczestników PPK, którzy dzielą się swoją historią.

 

Przekaz kampanii wspiera krótkie hasło „Zostałeś? Zyskałeś!”, które doskonale ilustruje wyniki funduszy PPK ─ mimo niespodziewanie trudnej sytuacji gospodarczo-społecznej spowodowanej wybuchem pandemii, fundusze zdefiniowanej daty zarobiły dla swoich uczestników 230 mln złotych, a średnia stopa zwrotu z inwestycji to 10,1%. Tegoroczne hasło kampanii jest zarówno przypomnieniem dla pracowników, którzy nie muszą robić nic, aby uczestniczyć w PPK, jak i zachętą dla tych, którzy nie zostali uczestnikami programu, by sprawdzili, ile mogliby zyskać, gdyby jednak… nie zrobili nic i zostali w PPK. 

W spotach telewizyjnych zobaczymy Magdę, Sylwię i Rafała – uczestników PPK, którzy zostali w programie i… zyskali! Poznajcie Magdę, która ma małe dziecko i myśli o przyszłości swojej rodziny, Rafała, który  na bieżąco sprawdza, ile ma zgromadzonych środków i wie, jak z nich skorzystać oraz Sylwię, która jest w programie od ponad roku i zgromadziła w PPK dwa razy więcej niż sama wpłaciła. 

 

Oprócz telewizji zaplanowano również intensywne działania w internecie oraz radiu. Kampania będzie wspierana przez działania PR w mediach ogólnopolskich.

- Cieszę się, że w tegorocznej kampanii wzięli udział uczestnicy programu. To żywy dowód na to, że program działa i że naprawdę nie trzeba podejmować żadnego działania, żeby zobaczyć korzyści. Myślę, że po realizacji kampanii „Zostałeś? Zyskałeś!” wielu pracowników potwierdzi, że warto było zostać, a ci, którzy zrezygnowali zaczną zdawać sobie sprawę z potencjalnie utraconych korzyści ─ powiedział Robert Zapotoczny, prezes PFR Portal PPK.

Od 1 stycznia 2021 r. program Pracowniczych Planów Kapitałowych objął najmniejszych pracodawców z sektora prywatnego (tych, którzy na 31 grudnia 2019 r. zatrudniali mniej niż 20 osób zatrudnionych) oraz pracodawców, będących jednostkami sektora finansów publicznych (JSFP). Należą do nich m.in. organy władzy publicznej, jednostki samorządu terytorialnego, jednostki budżetowe, samorządowe zakłady budżetowe, państwowe fundusze celowe, samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej, uczelnie publiczne czy państwowe lub samorządowe instytucje kultury.

 

(mar)

Ostatnie wpisy
1

19 grudnia 2024

Biuletyn PPK: wzrost WAN o 649 mln zł
2

18 grudnia 2024

Najlepszy prezent na Święta – zadbaj o bezpieczeństwo finansowe bliskich z PPK
3

18 grudnia 2024

Polak Inwestor 2024 – Raport z badania
4

13 grudnia 2024

Godziny pracy Infolinii PPK w okresie świąteczno-noworocznym
5

9 grudnia 2024

"PPK krok po kroku" na Bielanach – bezpłatne konsultacje
Zobacz także
Zdjęcie artykułu infolinia_godziny_pracy_1224

13 grudnia 2024

Godziny pracy Infolinii PPK w okresie świąteczno-noworocznym

Zdjęcie artykułu szkolenie_logowanie_1124

15 listopada 2024

„Logowanie do PPK” – nowe szkolenie dla uczestników PPK

Zdjęcie artykułu emerytura_to_nie_bzdrura_1124

6 listopada 2024

Ponad 100 lekcji w projekcie „Emerytura to nie bzdura”!

W ramach realizacji usług przez PFR Portal PPK Sp z o. o. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy www.mojeppk.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.