23 kwietnia 2021
Zapraszamy na kolejne webinarium „PPK w praktyce”, skierowane do przedstawicieli kadr i płac oraz osób, odpowiedzialnych za wdrożenie programu. 29.04.2021 r. o godz. 11 porozmawiamy o tym, jakie działania – w kontekście PPK - należy podjąć, zatrudniając nowego pracownika.
Spotkanie poprowadzi Alina Nieplowicz oraz Maciej Sawicz, eksperci regionalni PFR Portal PPK. Opierając się na konkretnych przykładach, omówią zadania, jakie mogą wystąpić w przypadku zatrudnienia nowego pracownika.
Poruszone zostaną między innymi tematy:
- obowiązku informacyjnego,
- wypłaty transferowej,
- naliczania 3-miesięcznego okresu zatrudnienia,
- zawarcia umowy o prowadzenie.
Webinarium potrwa około 30 minut, po części teoretycznej można zadać pytania ekspertom. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale wymaga zarejestrowania się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj lub poniżej.
(mds)