12 listopada 2020
Przed nami czwarty, ostatni etap wdrożenia PPK, który dotyczy m.in. jednostek sektora finansów publicznych. W związku z tym rozpoczynamy nowy cykl bezpłatnych szkoleń on-line na temat PPK, skierowany właśnie dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych odpowiedzialnych za wdrażanie PPK w tych jednostkach.
Już 18 listopada 2020 roku odbędzie się pierwsze szkolenie, które poprowadzą Eksperci Regionalni PPK. Szkolenia będą prowadzone w formie zdalnej (on-line) w każdy poniedziałek i środę w godzinach 13.00 - 15.00. Koncentrować się będą na aspektach technicznych, związanych tak z przygotowaniem do uruchomienia programu PPK w jednostce, jak i jego wprowadzeniem i dalszą obsługą.
Podczas dwugodzinnego szkolenia zostaną omówione m. in.:
- cel programu PPK i jego schemat,
- analiza przedwdrożeniowa w jednostce sfp,
- harmonogram wdrażania PPK,
- obowiązki podmiotu zatrudniającego:
- wybór instytucji,
- umowa o zarządzanie,
- umowa o prowadzenie,
- naliczanie, pobieranie i przekazywanie wpłat do instytucji finansowej,
- dokumentacja i obowiązki informacyjne.
Każdy z uczestników będzie miał możliwość zadawania pytań trenerom.
Udział w szkoleniu jest nieodpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja uczestnika, dostępna pod tym adresem lub w formularzu poniżej.
Nie jest wymagane instalowanie jakiegokolwiek oprogramowania. By wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z dostępem do internetu, głośniki, ewentualnie słuchawki. Rekomendujemy użycie przeglądarki Chrome lub Firefox.
(brzk)