2 lutego 2021
Jakie są obowiązki pracodawcy wobec nowego pracownika? W jaki sposób można wypłacić środki z rachunku PPK? Jak wygląda procedura transferu środków? To tylko część tematów, które poruszymy podczas cyklu webinariów skierowanych do pracodawców, osób odpowiedzialnych za kadry i płace, ale także do pracowników.
„PPK w praktyce” to cykl webinariów, skierowany zarówno do pracodawców, jak i pracowników. W każdy poniedziałek o godz. 13:00 oraz w czwartek o godzinie 11:00 eksperci PFR Portal PPK odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania. Jak wrócić do oszczędzania w PPK po rezygnacji? Jak obliczyć 90-dniowy okres zatrudnienia? W jakich terminach zawrzeć umowę o prowadzenie dla pracownika? Jakie działania powinien podjąć pracodawca w przypadku utraty statusu mikroprzedsiębiorstwa? To tylko niektóre z zagadnień kolejnych odcinków cyklu.
Czym jest cykl „PPK w praktyce”?
„PPK w praktyce” to nie tylko poszerzenie wiedzy na temat programu, ale też omówienie konkretnych przypadków i zagadnień. Każdy z odcinków to solidna dawka informacji, prezentowanych w przystępnej i interesującej formie. Poszczególne webinaria są kierowane do pracodawców oraz osób odpowiedzialnych za kadry i płace lub do pracowników, uczestników i przyszłych uczestników PPK. Po omówieniu tematu przez prowadzących, można zadawać pytania. „PPK w praktyce” to Twój bezpłatny dostęp do najlepszych ekspertów.
Kiedy odbywają się webinaria „PPK w praktyce”?
Webinaria odbywają się w poniedziałki o godz. 13:00 oraz w czwartki o godz. 11:00 i trwają ok. 45 minut. Informacja o najbliższym spotkaniu oraz jego tematyka znajduje się w formularzu rejestracyjnym. Zaproszenia na webinaria zamieszczamy także w aktualnościach i mediach społecznościowych. Ilość miejsc na webinaria jest ograniczona.
Jak zapisać się na webinarium?
Wystarczy zarejestrować się na wybrane przez siebie webinarium, używając formularza zamieszczonego poniżej. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapisz się już dziś i skorzystaj z wiedzy ekspertów!
(nor)(mds)