14 października 2020
W najnowszym odcinku videocastu PPK Info prezes PFR Portal PPK Robert Zapotoczny opowiada o rozpoczęciu kampanii reklamowej Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Proszę państwa, mamy to! - mówi Zapotoczny. Przypomina, że hasłem przewodnim tegorocznej kampanii jest "Ja zostaję" - odnosi się ono do doświadczeń osób już biorących udział w oszczędzaniu w PPK.
- Chcemy wszystkich zainteresować korzyściami płynącymi z tego, że mamy swoje własne oszczędności, na które składamy sie sami - z pracodawcą i państwem. Trzy strony wspólnie gromadzą pieniadze, które są wyłącznie pracownika - mówi prezes Portalu PPK.
Zapotoczny zachęca też do korzystania ze strony MojePPK, a na niej - szczególnie z kalkulatora oszczędności PPK. - PPK jest szczególnie atrakcyjne według mnie zwłaszcza dla tych, którzy mają krótszy horyzont czasowy oszczędzania. Oni najprędzej zobaczą korzyści. Jeśli masz 55 i więcej lat, nie zastanawiaj się, tylko podpisuj deklarację przystąpienia. Bedziesz mieć dostępne te środki już w 60. roku życia.
Trzy filmy z cyklu "Ja zostaję" dostępne są juz na naszym kanale na YouTube. Zapraszamy do ich obejrzenia.
(jb)