24 marca 2020
Fachowy poradnik z cyklu „PPK w praktyce: Poradnik PPK dla kadr i płac” opublikowała dziś spółka PFR Portal PPK, wydawca portalu MojePPK.pl.
Odpowiada on na setki bardzo szczegółowych pytań, np. kto odpowiada definicji osoby zatrudnionej czy jakie warunki musi spełniać agencja pracy, co to jest struktura wielopracodawcza, jak należy wyłonić reprezentację osób zatrudnionych czy jak zawierać umowę o prowadzenie PPK w okresie przejściowym.
Poradnik na blisko 88 stronach szczegółowo informuje o obowiązkach, terminach i procedurach obowiązujących pracodawców i pracowników wchodzących do programu Pracowniczych Planów Kapitałowych. Publikacja zawiera także słowniczek podstawowych pojęć oraz listę kluczowych aktów prawnych obowiązujących przy wprowadzaniu PPK, a także kilkanaście tabel zawierających zarówno algorytmy procedur, jak i przykładowe wyliczenia wpłat na PPK.
„Poradnik PPK dla kadr i płac” jest publikacją bezpłatną, można ją pobrać z serwisu MojePPK, w najbliższym czasie będzie dostępna także jako e-book w popularnych serwisach wydawniczych.
Publikacja ukazuje się w cyklu „PPK w praktyce”, w ramach którego przed kilkoma dniami wydaliśmy zaktualizowany poradnik „Podatki w PPK”. Przypominamy też o innym popularnym naszym wydawnictwie, „Zagadnienia prawne w zakresie Ustawy o PPK”, które przed kilkoma dniami zostało zaktualizowane o kolejne 15 zagadnień.
(jb)