20 marca 2020
O oddelegowaniu pracowników własnej infolinii do wsparcia działań Narodowego Funduszu Zdrowia zdecydowała dzisiaj spółka PFR Portal PPK, operator portalu Pracowniczych Planów Kapitałowych MojePPK.pl
Codziennie na infolinię NFZ 800 190 590 dzwoni nawet dziesięć tysięcy osób. Konsultanci NFZ odpowiadają dzwoniącym, jak postępować w przypadku podejrzenia koronawirusa, gdzie otrzymać pomoc, jak uniknąć zakażenia. Telefonów jest dużo, a rozmowy trwają długo i dodzwonienie się jest nie lada sztuką.
- Postanowiliśmy przeznaczyć nasze zasoby na potrzeby NFZ - mówi Robert Zapotoczny, prezes PFR Portal PPK. - Mamy do dyspozycji infolinię prowadzącą działania na rzecz uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych, ale w zaistniałej sytuacji większą część jej zasobów przyłączamy do infolinii NFZ.
Decyzja zarządu spółki włącza ją w ogólnokrajową walkę z epidemią Covid-19. Pracownicy infolinii PFR Portal PPK będą odbierać NFZ-towe połączenia już od najbliższego poniedziałku. - Nie jest to może z naszej strony wielka pomoc, ale wierzymy, że w tej sytuacji każda się przyda - powiedziała Małgorzata Smołkowska, członek zarządu PFR Portal PPK. - Oczywiście pod numerami infolinii PPK nadal będą czuwać nasi eksperci, natomiast przejmiemy część oczekujących połączeń z infolinii NFZ.
(jb)