
8 lutego 2021
Już w najbliższy wtorek, 9 lutego 2021 r., rozpocznie się konferencja pt. PPK w samorządach – jak sprawnie wprowadzić plany i uniknąć dodatkowych obowiązków, organizowana przez Portal Samorządowy.
Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się o tym jak wdrożyć PPK w samorządach i o czym Jednostki Samorządu Terytorialnego muszą pamiętać w trakcie wprowadzania PPK. W debacie wystąpi m.in. Maciej Sawicz, ekspert regionalny PFR Portal PPK.
Podczas wydarzenia zostaną poruszone takie zagadnienia jak:
- PPK w samorządach – jak sprawinie wprowadzić PPK i uniknąć dodatkowych obowiązków.
- Co, jak, kiedy – harmonogram wdrażania PPK w JST.
- Ustawa o prawie zamówień publicznych a PPK. Najważniejsze przepisy, wytyczne. Jak oszacować wartość zamówienia?
Formularz rejestracji na konferencję dostępny jest pod tym linkiem.
Więcej informacji znajduje się poniżej.
(brk)