3 listopada 2020
Jak wdrożyć Pracownicze Plany Kapitałowe, by osiągnąć wysoką partycypację pracowników? Na co zwrócić szczególną uwagę? Które zadania są kluczowe? Na te i inne pytania odpowiedziała w wywiadzie dla portalu Interia.pl Marzena Szota, dyrektor Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie Doosan Babcock Energy Polska S.A.
– Myślę, że dużą rolę odegrała tu nasza wewnętrzna kampania informacyjna, w szczególności w zakresie wiedzy pracowników na temat prywatności środków, zgromadzonych w PPK – opowiada o swoich doświadczeniach Pani Marzena. Aktualnie mamy zatrudnionych ok. 370 pracowników i z obsługą PPK nie mamy większych trudności.
Firma Doosan Babcock Energy Polska S.A. jest jedną ze spółek, których przedstawiciele wzięli udział w konferencjach wojewódzkich „PPK blisko Ciebie”, dzieląc się dobrymi praktykami z wdrażania PPK. Cały wywiad można przeczytać tutaj.
Pracodawcy, którzy proces wprowadzania PPK mają już za sobą, swoimi doświadczeniami dzielą się również podczas webinariów z cyklu „Pracodawcy-Pracodawcom”. Zgodnie podkreślają, jak ważną rolę we wdrażaniu programu odegrały materiały dostępne na stronie mojeppk.pl oraz szkolenia PFR Portal PPK, w których brali udział.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą szkoleń dla pracodawców oraz dla pracowników. Wszystkie szkolenia są bezpłatne i ze względu na obecną sytuację odbywają się wyłącznie w formule online. Poznaj naszych ekspertów i zapisz się już dziś!
(mar)