7 kwietnia 2021
W ramach kampanii informacyjnej na temat PPK przeprowadziliśmy rozmowy z uczestnikami PPK o oszczędzaniu. Sprawdź, co osoby z różnych firm i branż przekonało do tego, by zostać w PPK. Poznaj historię Ani, Adama, Magdy i Marzeny, którzy zostali w programie i… zyskali!
Przekaz tegorocznej kampanii wspiera krótkie hasło „Zostałeś? Zyskałeś!”, które doskonale ilustruje wyniki funduszy PPK ─ mimo niespodziewanie trudnej sytuacji gospodarczo-społecznej spowodowanej wybuchem pandemii, fundusze zdefiniowanej daty zarobiły dla swoich uczestników 230 mln złotych, a średnia stopa zwrotu z inwestycji to 10,1%. Tegoroczne hasło kampanii jest zarówno przypomnieniem dla pracowników, którzy nie muszą robić nic, aby uczestniczyć w PPK, jak i zachętą dla tych, którzy nie zostali uczestnikami programu, by sprawdzili, ile mogliby zyskać, gdyby jednak… nie zrobili nic i zostali w PPK.
Poznajcie naszych bohaterów i ich historie:
- Anię, która pracuje w branży finansowej i policzyła, że PPK jej się po prostu opłaca:
- Adama, który osiągnął zysk nieporównywalny do żadnej lokaty:
- Magdę, która oszczędza na mieszkanie i podróże:
- oraz Marzenę, która zdążyła już w PPK zostać, zrezygnować i… znowu wrócić:
- Cieszę się, że w tegorocznej kampanii wzięli udział uczestnicy programu. To żywy dowód na to, że program działa i że naprawdę nie trzeba podejmować żadnego działania, żeby zobaczyć korzyści. Myślę, że po realizacji kampanii „Zostałeś? Zyskałeś!” wielu pracowników potwierdzi, że warto było zostać, a ci, którzy zrezygnowali zaczną zdawać sobie sprawę z potencjalnie utraconych korzyści ─ powiedział Robert Zapotoczny, prezes PFR Portal PPK.
(mar)