19 sierpnia 2021
Od początku powstania Programu Pracowniczych Planów Kapitałowych uczestnicy i pracodawcy mogą uzyskać pomoc na dedykowanej Infolinii PPK. Jest dostępna w każdy dzień roboczy pod numerem telefonu 800 775 775 w godzinach od 8 do 17. Nasi doradcy obsługują dodatkowo kanały elektroniczne: mail, czat, messenger, za pomocą których można uzyskać fachową i profesjonalną pomoc we wszystkich kwestiach z zakresu Ustawy PPK.
Popularność i zaufanie do Contact Center PPK stale rosną. Wraz z każdą kolejną fazą oraz inicjatywami prowadzonymi przez PFR Portal PPK wciąż przybywa obsługiwanych przez naszą infolinię kontaktów. Łącznie do końca lipca bieżącego roku Contact Center obsłużyło blisko 90 tysięcy kontaktów.
Co jest głównym celem Contact Center PPK?
Głównym celem Contact Center jest informowanie o szczegółach funkcjonowania Pracowniczych Planów Kapitałowych wszystkich zainteresowanych – zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Największe zaangażowanie włożyliśmy w obsługę zapytań od pracodawców – to ponad 75% kontaktów. Wraz z zakończeniem ostatniego etapu wdrożenia programu PPK rośnie liczba kontaktów uczestników. Cieszymy się, że kontaktują się z nami, by zasięgnąć wiedzy na temat PPK, nierzadko rozwiać swoje wątpliwości czy zasięgnąć informacji o sposobach dostępu do środków gromadzonych na swoim rachunku.
Zakres działalności infolinii
Podczas całego procesu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych konsultanci Contact Center szkolili się wspólnie z ekspertami PFR Portal PPK i stale podnoszą swoje kompetencje i budują doświadczenie. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć nawet na najtrudniejsze pytania, korzystamy z własnego zaplecza merytorycznego – na co dzień pierwszego źródła informacji o PPK. Poza udzielaniem odpowiedzi na skomplikowane pytania trafiające przez nasze kanały kontaktu, przygotowujemy między innymi: poradniki dla pracodawców, interpretacje Ustawy o PPK i materiały szkoleniowe.
Wyniki pracy konsultantów
Wiedza i kompetencje konsultantów Contact Center PPK zdobyte podczas całego procesu wdrażania PPK zaowocowały wysokimi wynikami badania jakości usług. Wysoko oceniono zarówno wiedzę merytoryczną, jak i jakość obsługi klienta. Stale się w tym obszarze rozwijamy i doskonalimy. Nasi doradcy to fachowcy.
Program Pracowniczych Planów Kapitałowych był również inicjatywą, która przyczyniła się do rozwoju Contact Center. Nie tylko w zakresie wiedzy, ale również organizacyjnie i lokalizacyjnie. Program PPK przyczynił się między innymi do powstania centrum obsługi kontaktów w Chełmie, w którym istnieje blisko 40 nowych stanowisk dla doradców.
W ostatnich dniach mieliśmy możliwość wizyty w tej lokalizacji, potwierdzając wysoki standard przygotowania konsultantów i warunków, w jakich jest świadczona obsługa.
(ws)